Dagens pinsamhet

Jag är mästare på att göra pinsamma saker. Här är dagens pinsamhet.

Jag står i omklädningsrummet på gymmet och ska precis gå ut till träningslokalerna när jag hör en röst.
- Hallå!
Jag vänder mig förvånat om. En kvinna i sina femtio tittar på mig.
- Du, ursäkta att jag frågar det här, men var ligger solariet?
Jag vet att solariet ligger bakom henne, rakt fram och till höger. Jag har bråttom till träningslokalerna så jag kortfattar vägen, kanske lite för kort.
- Du går in genom dörren bakom dig och sedan till höger.
Jag strök alltså delen med att först gå rakt fram. Det var när jag lämnat omklädningsrummet som jag inser vad vägen direkt till höger leder. Killarnas omklädningsrum.

Snälla tanten, förlåt mig om du råkade gå in där, det var inte meningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0