Dagens boktips!



Dr Philip McGraw - Relationsakuten
Pan Reprint 2003




För vem?
För dig som är analytisk och behöver hjälp med dina relationer, eller för dig som bara vill förebygga dåliga relationer.

Handling.
Relationsakuten är ingen påhittad bok, utan en faktabok full med tips om hur du kan göra dina relationer friskare och fräschare. Det handlar inte bara om din relation, utan ditt eget liv och förhållningssätt till det. Nyttigt för dig som är på fel spår och behöver komma tillbaka på banan igen.

Varför?
Ja, men det är ju en perfekt liten funderar- och hjälpbok skriven av världens klokaste man. Man behöver inte nödvändigtvis ha problem för att läsa den, det kan vara hjälpsamt ändå. Man kan få tips och idéer till framtida möten och förhållanden. Att vara beredd är ju alltid bra!
Dr Phil är en smart man och bör inte underskattas. Mycket bra bok. Mycket bra.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Nä, jag tycker också att det är lite för mycket =/ Rätt synd faktiskt =/

2008-07-29 @ 18:21:30
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej igen =)

Jag gillar ju alla hans böcker. Även om jag kan känna att dom blir lite sämre och sämre ju längre "serien" går liksom.

Men mamma gav mig en bok skriven av honom men som handlade om nå helt annat. Så den ser jag fram emot att börja läsa =)

2008-07-29 @ 18:29:02
URL: http://misspoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0