Backning och start

Gissa vem som har övat backning och start i backe? Jajamen, jag!

Det gick riktigt bra. Kanske inte start i backe, men det var så stor skillnad på körskolans saab och vår volvo. Det gick inte att släppa kopplingen till dragläget med fotbromsen i, utan att gasa, som man kunde på körskolan. Så det kunde jag inte öva på. Men backningen, jävlar vad jag backade. Alla möjliga hörn backade jag runt. Jag backade som bara den! Och jag mötte flera bilar, varav en gubbe gjorde tummen upp! Han tyckte att jag backade bra! Imorgon ska jag briljera på körskolan (och inte köra in i busken, var kom den ifrån egentligen?)


Och för övrigt så går min bok riktigt bra. Igår satt jag och skrev och blev hänförd av den olidliga spänningen. Det var så spännande att jag började tänka "åh herregud, vad ska hända nu? Jag måste skriva vidare för att få veta!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0