Att inte kunna hjälpa en kund



Det sämsta med att driva en butik är att det är svårt att hålla reda på alla produkter. Min far har köpt in det mesta, vilket innebär att jag inte är så insatt i alla produkters funktioner. Självklart är jag påläst, men vissa grejer har han köpt in "på skoj" utan min vetskap. Då kan det bli pinsamt när en kund frågar om en produkt jag inte känner till. Som idag.

Jag har ingen aning om hur en grill fungerar. Min pappa har alltid grillat i vår familj. Jag vet knappt hur man gör. Därför blir det pinsamt när en kund vill ha en genomgång på Eva Solos grill. 

Speciellt när den kostar 4000 spänn.

Men men.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hur beskrev du grillen? Jag tycker den ser avancerad ut?

2008-07-29 @ 16:34:52
URL: http://iseeu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0