Idag är en stor dag



Idag är en stor dag, vet ni varför? Det är söndag. Men ingen vilodag. Jag ska komma igång med bokskrivandet igen. Jag började känna motstånd för ett tag sedan. Jag var så himla rädd att jag skrev kasst. Men nu har jag läst igenom vissa delar och förvånats över min egen produktivitet. Inte kan jag sluta nu! Idag är det skriva, skriva, skriva som gäller.

Eftersom man sitter så mycket under skrivandets stund tänker jag ge mig ut på en promenad strax. Oduschad, osminkad och i gårdagens festkläder. Jag har inte druckit, ändå vaknade jag med huvudvärk.

Jag hoppas på några kapitel i boken idag. Om det blir någon bra text ska ni självklart få ta del av den. Om ni vill. Och då behöver jag hård kritik. Se sanningen i vitögat. Suger jag eller duger jag? Det är frågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0