Gröttips



Det är framförallt på morgonen som hungern gör sig påmind när man har tränat hårt dagen eller kvällen innan. Vissa dagar känns det som om man skulle kunna proppa i sig tre stora tallrikar gröt. För det är alltid gröt som jag äter vid morgonhungern. Är hungern inte så farlig går det bra med filmjölk eller ägg, men gröten är ganska nödvändig för att man ska bli belåten. Dessutom håller man sig mätt ganska länge, trots att energimängden är låg.

För de som missat mitt gröttips kommer det igen:
Blanda i kanel, russin och toppa med äppelmos och mjölk. MUMS!


Vad äter du till frukost?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det låter gott! Det måste jag deinitivt prova! Själv äter jag yoghurt, macka och juice... Alltid samma också...jag är lite tråkig.. Men men det får väl bli ändring på det :)

2008-08-27 @ 21:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0