En affär med sin lärare

Min bok går inte särskilt...framåt just nu. Den står still helt enkelt. Lusten finns inte där. Jo, förresten, det gör den, men jag är rädd för att det jag skriver ska bli dåligt, och då låter jag bli att skriva. Helt fel, jag vet. Kan ni inte peppa mig lite, som ni gjorde i början? Vad söta ni var då.

Här är ett utkast från boken. Josefine har en affär med sin lärare.

"Han tänkte kyssa henne och hon måste stanna kvar i sin förföriska roll. Hon måste få honom att vilja ha mer. Hon kände värme från hans kropp och hans starka händer höll hårt om henne. Hon kunde tänka sig att stå såhär ett tag. I tryggheten och värmen. Men hon visste att nästa steg var kyssen, den var oundviklig. Och i rollen som förförarinna var det hon som tog initiativ till hångel. "

Nå?


Kommentarer
Postat av: Andreas

Se till att skriva lite i boken, jag väntar med spänning på att få läsa den =)

2008-08-09 @ 12:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0